Kerkrentmeesters

Beste bezoeker aan onze website, we proberen de website zo goed mogelijk bij te houden maar als u opmerkingen of vragen heeft of iets kwijt wilt op deze website kunt u dit vragen aan de kerkrentmeesters: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als u een abonnement wilt op de Kerkbode, het weekblad voor gemeenten van de Protestantse Kerk in Nederland op Schouwen-Duiveland, kunt u contact opnemen met de kerkrentmeesters via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Het kost slechts € 35,50 per jaar.

Wat doen kerkrentmeesters eigenlijk? Allereerst zorgen ze voor de materiële zaken, zodat de kerk blijft behouden. De collectes tellen en storten op de bank, kleine reparaties uitvoeren (in samenwerking met de activiteitencommissie), onderhoud regelen van de gebouwen, kachels, hemelwaterafvoer en alles wat hiermee verder mee te maken heeft.

De zaal die aan de kerk vaststaat: 't Kerkerf, is te huur voor feestjes, verjaardagen en andere (niet commerciële) bijeenkomsten. Als u geïnteresseerd bent kunt u contact opnemen met onze beheerder. De voorwaarden waar aan voldaan moet worden kunt u lezen onder "Overig/Documenten".
De prijzen zijn

Ochtend € 43,00 (08:00 - 12:00 uur)
Middag € 43,00 (12:00 - 18:00 uur)
Avond € 53,50 (18:00 - 24:00 uur)
Middag en avond € 85,00 (12:00 - 24:00 uur)
Hele dag € 107,00 (08:00 - 24:00 uur)

Informeer bij de beheerder naar de mogelijkheden.

Ons bankrekeningnummer is NL82 RABO 0375 1088 31, hierop kunt u zaken als solidariteitsfonds, huur van de zaal, collectebonnen, (verjaardagsfonds)giften, abonnement op de kerkbode en vrijwillige bijdrage op storten.

%MCEPASTEBIN%